Семенівська РДА
Анонси













Звернення громадян

Назад



2017 РІК



Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Семенівської районної державної адміністрації протягом ІІІ кварталу 2017 року

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Семенівської районної державної адміністрації протягом ІІ кварталу 2017 року

Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Семенівської районної державної адміністрації протягом І кварталу 2017 року

За період з 01 січня по 31 березня 2017 року на адресу Семенівської районної державної адміністрації надійшло 25 письмові пропозицій, заяв та скарг громадян і на особистий прийом до голови районної державної адміністрації звернулося 44 громадянина. За відповідний період минулого року було зареєстровано 22 письмових звернень, на особистий прийом звернулося 52 громадянина.

У першому кварталі 2017 року 13 з 25 письмових звернень надійшло до районної державної адміністрації з обласної державної адміністрації.

За відповідний період 2017 року надійшло 2 колективні звернення громадян. Звернення надійшли від мешканців м. Семенівки стосовно небезпечної поведінки мешканця міста Аракчеєва М.В. Дані звернення розглянуті та вжиті всі необхідні заходи згідно чинного законодавства.

Повторних звернень на адресу районної державної адміністрації не надходило.

Більшість порушуваних питань у зверненнях, що надійшли з обласної державної адміністрації, стосуються отримання соціальних виплат, зокрема, отримання та перерахунок субсидій на оплату житлово – комунальних послуг та затримки виплати допомоги одиноким матерям.

Найбільш порушуваним питанням на прийомі у голови районної державної адміністрації є питання надання матеріальної допомоги.

Розпорядженням голови районної державної адміністрації у І кварталі 2017 року матеріальна допомога надана у сумі 5 900 грн.

Органи виконавчої влади району вживали заходів по забезпеченню всебічного, об’єктивного і своєчасного розгляду кожного звернення, наданню заявникам максимально можливої допомоги у вирішенні питань, що піднімались у зверненнях.

Щодо всіх звернень, які надійшли на адресу районної державної адміністрації, було вжито заходи, передбачені чинним законодавством. Громадянам надавались відповіді та пояснення для вирішення порушених питань, давались відповідні доручення, хід розгляду яких контролювався.

З усіх звернень, що надійшли до районної державної адміністрації 26 вирішено позитивно, по решті звернень їх авторам надано роз’яснення та необхідна інформація.

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року№ 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” 27 лютого 2017 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглянуто питання "Про стан виконавської дисципліни, організації виконання завдань, визначених актами законодавства, розпорядженнями і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України та роботи зі зверненнями громадян".

Районна державна адміністрація вживає заходи щодо виявлення і усунення негативних тенденцій у роботі зі зверненнями громадян.

Надходження звернень по кількості і характеру аналізується щоквартально, складається аналітична довідка, яка надсилається головам міської та сільських рад, керівникам управлінь та відділів районної державної адміністрації для вжиття відповідних заходів.

Через районну газету та офіційний Веб – сайт районної державної адміністрації систематично інформується населення про результати аналізу роботи зі зверненнями громадян.

Завідувач сектору з юридичних питань та по роботі зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації Т.П. Висоцька

Інформація щодо розгляду звернень громадян за 2016 рік

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Семенівською районною державною адміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем та усунення причин, що породжують скарги.

26 лютого та 28 липня 2016 року питання «Про стан виконавської дисципліни, організації виконання завдань, визначених актами законодавства, розпорядженнями і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, та роботи зі зверненнями громадян» розглянуто на засіданнях колегії районної державної адміністрації.

За період з 1 січня по 31 грудня 2016 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 79 письмові пропозиції, заяви та скарги громадян, на особистий прийом до голови районної державної адміністрації звернулося 153 громадян району. У минулому році було зареєстровано 71 письмових звернення, на особистий прийом звернулось 197 громадян.

57 письмові звернення надійшло до районної державної адміністрації з обласної державної адміністрації.

Більшість питань, які порушувались у зверненнях, стосувалася соціального захисту, праці та заробітної плати, житлових питань та інші.

З усіх звернень, що надійшли до районної державної адміністрації, 171 вирішено позитивно, по решті звернень їх авторам надано роз’яснення та необхідна інформація.

За 2016 рік до районної державної адміністрації надійшло 5 колективних звернень. Повторні відсутні.

Колективні звернення в своїй більшості надходили від учителів загальноосвітніх шкіл району, вихователів дитячих садків району, а також батьків учнів та вихованців щодо закриття шкіл та дитячих садків у зв’язку з оптимізацією навчальних закладів району. Увага приділялась кожному зверненню та надавались обґрунтовані відповіді. Також звернення стосувалися невиплати заробітної плати працівникам дитячих садків. Заборгованість перед працівниками дитячих садків ліквідована повністю.

Органи виконавчої влади району вживали заходів по забезпеченню всебічного, об’єктивного і своєчасного розгляду кожного звернення, наданню заявникам максимально можливої допомоги у вирішенні питань, що піднімались у зверненнях.

Щодо всіх звернень, які надійшли на адресу районної державної адміністрації, було вжито заходи передбачені чинним законодавством. Громадянам надавались відповіді та пояснення для вирішення порушених питань, хід розгляду яких контролювався.

Звернення, які знаходяться не в компетенції розгляду районної державної адміністрації, пересилаються за належністю.

Розпорядженнями голови районної державної адміністрації у 2016 році заявникам надано матеріальну допомогу, загальна сума якої склала 22 400 гривень. За матеріальною допомогою зверталися громадяни району, які опинилися у важкій матеріальній ситуації, на лікування ,а також на подолання наслідків стихійного лиха.

Також, відповідно до ст.23 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Програми забезпечення мобілізаційної підготовки, мобілізації та соціального захисту мобілізованих до лав Збройних Сил України та інших військових формувань і членів їх сімей на 2016 рік, затвердженої рішенням двадцять четвертої сесії Семенівської районної ради шостого скликання від 25 грудня 2015 року, розпорядження голови районної державної адміністрації від 9 квітня 2015 року № 63 «Про затвердження Положення про порядок призначення та виплати матеріальної допомоги мобілізованим громадянам району та членам їх сімей», з метою соціальної підтримки мобілізованих жителів Семенівського району та членів їх сімей виплачено матеріальну допомогу у сумі 10 200 гривень.

На виконання районної Програми «місцеві стимули» для медичних працівників Семенівського району на 2016-2018 роки, з метою залучення, забезпечення та закріплення медичних кадрів до роботи у сільській місцевості, була надана матеріальна допомога для молодого лікаря району в сумі 10 000 грн.

У 2016 році головою районної державної адміністрації та першим заступником голови районної державної адміністрації було проведено 3 прямих телефонних зв'язки з населенням району. Жителів району турбували питання транспортного сполучення між районним центром та населеними пунктами, можливості проведення водогону по окремих вулицях міста, працевлаштування, соціальних виплат та пільг для учасників АТО та інше.

Районна державна адміністрація вживає заходи щодо виявлення і усунення негативних тенденцій у роботі зі зверненнями громадян.

Надходження звернень по кількості і характеру щоквартально аналізується, складається аналітична довідка, яка надсилається міському та сільським головам, керівникам управлінь та відділів районної державної адміністрації для вжиття відповідних заходів з усунення недоліків, забезпечення об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян.

Через районну газету та офіційний Веб – сайт районної державної адміністрації систематично інформується населення про результати аналізу роботи зі зверненнями громадян та зміни, що відбулися в економіці та соціальному житті району.

Дані про звернення громадян, що надійшли до Семенівської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування за 2016 рік у порівнянні з 2015 роком, додаються.

Назад



11 Грудня 2017 10:48
30 Листопада 2017 09:19
22 Листопада 2017 11:16
22 Листопада 2017 11:14
16 Листопада 2017 15:39
08 Листопада 2017 10:03
27 Жовтня 2017 12:23
27 Жовтня 2017 12:21
27 Жовтня 2017 12:17
25 Жовтня 2017 08:00
13 Жовтня 2017 12:45
13 Жовтня 2017 11:44