Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://semadm.cg.gov.ua/old

28 березня 2019

 

 

 

Всеукраїнське опитування роботодавців.

 

Обери професію своєї мрії-живи та працюй в Україні.

 

Рекрутинг у службі зайнятості –

 сучасний підхід у підборі кадрів

Служба зайнятості сьогодні демонструє нові можливості для роботодавців, а саме: якісно та оперативно підбирає кадри для підприємств на засадах рекрутингу. Це новий напрям роботи, запроваджений у минулому році, який цілком довів свою ефективність.

За словами директора Чернігівського обласного центру зайнятості Лідії Падалки, це дозволило розширити коло пошуку вакансій та працівників за межі служби зайнятості, адже рекрутери працюють не лише з її клієнтами, а й з усіма, хто пропонує чи шукає роботу на повному ринку праці. Для цього використовуються бази даних різних джерел, зокрема, оголошення в засобах масової інформації, сайти пошуку роботи, соціальні мережі. Це дозволяє значно поповнити базу шукачів роботи, швидко поширювати інформацію про вакансії, а отже, здійснювати підбір кадрів більш оперативно та якісно.

Так, рекрутери обласної служби зайнятості активно співпрацюють з сайтами пошуку роботи work.ua та jоoble.org,  на яких розміщують актуальні вакансії та отримують відгуки шукачів роботи. Також пропозиції роботодавців оперативно поширюються через соціальні мережі facebook та instagram, зокрема на сторінці відділу рекрутингу обласного центру зайнятості «Вакансії міста Чернігова та області».

 Щоденно фахівці з рекрутингу моніторять як шукачів роботи, так і бажаючих її надати. Аналізуючи можливості щодо укомплектування вакансій, ретельно вивчають вимоги роботодавців. Не менш ретельно займаються і підбором кандидатів на робочі місця: вивчають їх резюме, проводять співбесіди, за необхідності пропонують пройти відповідні тести. За результатами такого відбору найбільш прийнятну кандидатуру направляють на співбесіду до роботодавця. При цьому рекрутери не втрачають зв’язок з шукачами роботи - за їх згодою контактні дані та ключову інформацію щодо бажаної роботи зберігають і у разі появи відповідних пропозицій – оперативно інформують в телефоному режимі. До речі, фахівцями з рекрутингу обласної служби зайнятості напрацьовано більше 3 тисяч резюме осіб, які шукають роботу.

 «У сучасних реаліях, коли на ринку праці бракує кваліфікованих працівників, підприємства дійсно зацікавлені в рекрутинговій формі співпраці зі службою зайнятості, - говорить Л.Падалка. - По-перше, роботодавець не витрачає час на підбір кандидатів з великої кількості бажаючих осіб. По-друге, економить кошти, адже йому не треба розміщувати вакансії на платних ресурсах та мати в штаті менеджера з підбору персоналу. Цю роботу цілком безкоштовно виконають рекрутери від служби зайнятості».

Послуга є цікавою і для шукачів роботи, які в силу певних умов не можуть набути статусу безробітного й користуватися послугами центрів зайнятості у повному обсязі. Йдеться, насамперед, про студентів, які шукають роботу у вільний від навчання час; працюючих осіб, які шукають роботу за сумісництвом; пенсіонерів, котрі мають бажання продовжити працювати тощо.

Отож, якщо ви шукаєте роботу чи працівників, але не маєте можливості щоденно моніторити велику кількість інформаційних ресурсів, звертайтеся до служби зайнятості – рекрутери робитимуть це для вас цілком безкоштовно!

 

ОНЛАЙН-ПОСЛУГИ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ – ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ

 

 

Послуги служби зайнятості стають більш доступними завдяки впровадженню нових сучасних сервісів. Один з них – електронний кабінет роботодавця. Фактично це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого можна отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.

Користуючись електронним кабінетом, роботодавці можуть оперативно здійснювати пошук необхідних кадрів, подавати звітність, а також отримувати інші послуги.

Створити Електронний кабінет нескладно і це не забере багато часу. Потрібно зайти на головну сторінку сайту https://www.dcz.gov.ua, відкрити закладку «Роботодавцям», обрати «Електронний кабінет роботодавця» та зареєструватися. А для цього - внести інформацію для створення облікового запису, обрати мету реєстрації («Пошук працівників»), внести інформацію про підприємство. Реєстрацію буде завершено після введення коду підтвердження, надісланого на ваш е-mail.

Щоб отримати доступ до інших послуг, необхідно звернутися до служби зайнятості за місцем реєстрації підприємства, повідомити адресу електронної пошти, логін та пароль, за якими здійснювалася реєстрація на сайті. Фахівець пов’яже профіль на сайті з

Єдиною інформаційно-аналітичною системою (ЄІАС) Державної служби зайнятості. Після оновлення сторінки реєстрації сервіс авторизує роботодавця на сайті і надасть доступ до послуг служби зайнятості.

Відтак роботодавець матиме змогу подати звіт за формою 3-ПН, переглядати стан укомплектування заявлених вакансій, історію направлень службою зайнятості шукачів роботи, надану звітність, виконання договорів на громадські та на інші роботи тимчасового характеру, можливість отримання компенсації єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та тематику семінарів для роботодавців, а також пройти онлайн-опитування щодо перспективної потреби в кадрах.

Отож, шановні роботодавці, реєструйтеся та користуйтеся онлайн-послугами служби зайнятості.