УВАГА!!!

ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ДОРОСЛОГО НАСЕЛЕННЯ!!!

 

Вам за 45 і Ви маєте потребу підвищити власну конкурентоспроможність на ринку праці???

 

Чернігівська обласна служба зайнятості

пропонує Вам отримати ваучер для навчання

за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття,

 

КУХАР, КОНДИТЕР, МОНТАЖНИК ГІПСОКАРТОННИХ КОНСТРУКЦІЙ, ЕЛЕКТРОГАЗОЗВАРНИК, ЕЛЕКТРОМОНТЕР, МОНТАЖНИК СИСТЕМ УТЕПЛЕННЯ БУДІВЕЛЬ, ШВАЧКА, СТОЛЯР ТА БАГАТО ІНШИХ ПРОФЕСІЙ ТА СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В ПРІОРИТЕТНИХ ВИДАХ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

 

Ви може отримати як нову професію, так і підвищити існуючу кваліфікацію!!!

 

Гнучкі форми навчання дозволять Вам впевнено пройти відповідну підготовку !!!

 

Основні вимоги до кандидатів на отримання ваучера та подальше навчання:

  • вік: старше 45 років (до досягнення встановленого законодавством пенсійного віку);
  • страховий стаж: понад 15 років;
  • наявність професійно-технічної або вищої освіти;
  • не перебувати на обліку в службі зайнятості як зареєстрований безробітний.

 

 

Крім того, за окремих умов, ваучер на навчання можуть отримати:

  • особи, звільнені з військової служби (крім військовослужбовців строкової служби), служби в органах внутрішніх справ, державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, органів і підрозділів цивільного захисту, податкової міліції або державної кримінально-виконавчої служби у зв’язку зі скороченням чисельності, штату або за станом здоров’я;
  • особи, звільнені з військової служби після участі у проведенні антитерористичної операції;
  • внутрішньо переміщені особи.

 

За детальними консультаціями звертатися до Семенівської районної філії Чернігівського ОЦЗ

 

СЛУЖБА ЗАЙНЯТОСТІ ДОПОМОЖЕ У ВАШОМУ ПРОФЕСІЙНОМУ РОЗВИТКУ!!!

 

 

 

 

Шановні роботодавці!

 

На виконання доручення Прем’єр – міністра України від 17.02.2020 року №6698/0/1-20 представниками Семенівської районної філії Чернігівського ОЦЗ спільно з представником територіальних органів Держпраці будуть проведені відвідування роботодавців сфери будівництва (березень-квітень), сільського господарства (червень-серпень), транспорту та кур’єрської діяльності (жовтень-листопад) для здійснення інформування роботодавців про необхідність дотримання вимог Кодексу законів про працю України, законів України: «Про зайнятість населення», «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», «Про оплату праці» та «Про рекламу».

 

 

 

 

 

За працевлаштування безробітних – роботодавцю компенсація

 

Компенсацію витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування гарантує сьогодні державна служба зайнятості роботодавцям  за умови працевлаштування на нові робочі місця безробітних громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці. А це - молодь, діти-сироти, особи передпенсійного віку, звільнені з місць позбавлення волі, учасники бойових дій на сході країни, інші вразливі категорії населення.

Їм, принаймні, протягом двох років не доведеться шукати роботу. Адже роботодавець щомісячно протягом року за кожну працевлаштовану за направленням служби зайнятості особу може отримати компенсацію, але за умови збереження її зайнятості упродовж наступного року.

Фінансовою підтримкою служби зайнятості торік в області скористався 281 суб’єкт господарювання, у січні поточного року таких нараховувалось вже 10.

На компенсацію єдиного соціального внеску також можуть розраховувати суб’єкти малого підприємництва, які працевлаштовують безробітних на нові робочі місця в пріоритетних видах економічної діяльності.

 

 

 

Урядова програма "Доступні кредити 5-7-9%":як цим скористатися.

 

 

 

Цього року Уряд запровадив Державну програму «Доступні кредити 5-7-9%». Для мікро- та малого бізнесу передбачено рекордно низький відсоток — 5, 7 або 9% від кредитної ставки у разі кредитування на суму до 1,5 мільйона гривень строком до 5 років.

На 2020 рік на Програму вже виділено 2 мільярда гривень. В Уряді прогнозують, що це дозволить видати понад 50 тисяч доступних кредитів, створити до 90 тисяч нових робочих місць. Партнерами–учасниками програми вже стали Приватбанк, Ощадбанк, Укрексімбанк та Укргазбанк.

– Дуже своєчасна програма. Вона, безперечно, дасть поштовх створювати або розширювати малий бізнес. Відсотки за кредитами, які доводилося раніше сплачувати підприємцям, дуже часто були для них непосильні. Це стримувало розвиток бізнесу. Тепер ті, хто планували започаткувати власну справу, зможуть зробити це, – коментує голова Чернігівської ОДА Андрій Прокопенко. – Як це діятиме у конкретному випадку: обраний вами банк видасть кредит, а держава компенсує банку різницю для того, щоб ви отримали кредит під ставку 5%, 7%, 9%. Відсотки залежатимуть від розміру бізнесу, строку його діяльності, а також кількості створених робочих місць.

До речі, додатково ставка кредитування знижуватиметься на 0,5% річних за кожного найманого працівника, але не менше ніж до 5% річних.

У рамках програм державної підтримки підприємці-початківці також матимуть можливість пройти безкоштовне навчання, щоб підвищити свої бізнес-компетенції, тим самим покращити перспективу створення успішного бізнес-проєкту.

– Отримавши більше ресурсів і можливостей, малі підприємці залишатимуться працювати на Чернігівщині. Є гарні перспективи розвитку бізнесу в малих містах і невеликих громадах, – переконаний голова ОДА. – Бізнес поступово виходитиме з тіні. Збільшаться можливості для працевлаштування. Зростуть надходження до місцевих бюджетів, що у свою чергу сприятиме розвитку територій.

За останніми даними, в області працюють близько 5,7 тисячі малих підприємств (понад 93% від загальної кількості), а також більше 36 тисяч фізичних осіб-підприємців. У 2019 році розпочали діяльність майже 7 тисяч нових суб’єктів підприємництва. При цьому припинили діяльність – 5,1 тисячі.

Надходження до місцевих бюджетів від діяльності суб’єктів малого підприємництва минулого року збільшилися на 15,5% і становили понад півтора мільярда гривень. Це одна четверта всіх бюджетних надходжень.

 

Що потрібно для участі у Державній програмі «Доступні кредити 5-7-9%»:

офіційна реєстрація як фізичної особи-підприємця або юридичної особи;

кількість працівників не більше 50 осіб;

річний дохід до 50 мільйонів гривень;

спрямування кредиту на інвестиційні цілі – придбання, модернізацію основних засобів, ремонт виробничих приміщень;

прибутковість діяльності (для діючих бізнесів) або обґрунтований бізнес план (для новостворених).

 

Більше подробиць на сайті: 5-7-9.gov.ua, Call-центр: 15-45.

 

 

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій
з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації

 

 

 

 

 

Всеукраїнське опитування роботодавців.

 

Обери професію своєї мрії-живи та працюй в Україні.

 

Рекрутинг у службі зайнятості –

 сучасний підхід у підборі кадрів

Служба зайнятості сьогодні демонструє нові можливості для роботодавців, а саме: якісно та оперативно підбирає кадри для підприємств на засадах рекрутингу. Це новий напрям роботи, запроваджений у минулому році, який цілком довів свою ефективність.

За словами директора Чернігівського обласного центру зайнятості Лідії Падалки, це дозволило розширити коло пошуку вакансій та працівників за межі служби зайнятості, адже рекрутери працюють не лише з її клієнтами, а й з усіма, хто пропонує чи шукає роботу на повному ринку праці. Для цього використовуються бази даних різних джерел, зокрема, оголошення в засобах масової інформації, сайти пошуку роботи, соціальні мережі. Це дозволяє значно поповнити базу шукачів роботи, швидко поширювати інформацію про вакансії, а отже, здійснювати підбір кадрів більш оперативно та якісно.

Так, рекрутери обласної служби зайнятості активно співпрацюють з сайтами пошуку роботи work.ua та jоoble.org,  на яких розміщують актуальні вакансії та отримують відгуки шукачів роботи. Також пропозиції роботодавців оперативно поширюються через соціальні мережі facebook та instagram, зокрема на сторінці відділу рекрутингу обласного центру зайнятості «Вакансії міста Чернігова та області».

 Щоденно фахівці з рекрутингу моніторять як шукачів роботи, так і бажаючих її надати. Аналізуючи можливості щодо укомплектування вакансій, ретельно вивчають вимоги роботодавців. Не менш ретельно займаються і підбором кандидатів на робочі місця: вивчають їх резюме, проводять співбесіди, за необхідності пропонують пройти відповідні тести. За результатами такого відбору найбільш прийнятну кандидатуру направляють на співбесіду до роботодавця. При цьому рекрутери не втрачають зв’язок з шукачами роботи - за їх згодою контактні дані та ключову інформацію щодо бажаної роботи зберігають і у разі появи відповідних пропозицій – оперативно інформують в телефоному режимі. До речі, фахівцями з рекрутингу обласної служби зайнятості напрацьовано більше 3 тисяч резюме осіб, які шукають роботу.

 «У сучасних реаліях, коли на ринку праці бракує кваліфікованих працівників, підприємства дійсно зацікавлені в рекрутинговій формі співпраці зі службою зайнятості, - говорить Л.Падалка. - По-перше, роботодавець не витрачає час на підбір кандидатів з великої кількості бажаючих осіб. По-друге, економить кошти, адже йому не треба розміщувати вакансії на платних ресурсах та мати в штаті менеджера з підбору персоналу. Цю роботу цілком безкоштовно виконають рекрутери від служби зайнятості».

Послуга є цікавою і для шукачів роботи, які в силу певних умов не можуть набути статусу безробітного й користуватися послугами центрів зайнятості у повному обсязі. Йдеться, насамперед, про студентів, які шукають роботу у вільний від навчання час; працюючих осіб, які шукають роботу за сумісництвом; пенсіонерів, котрі мають бажання продовжити працювати тощо.

Отож, якщо ви шукаєте роботу чи працівників, але не маєте можливості щоденно моніторити велику кількість інформаційних ресурсів, звертайтеся до служби зайнятості – рекрутери робитимуть це для вас цілком безкоштовно!

 

ОНЛАЙН-ПОСЛУГИ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ – ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ

 

 

Послуги служби зайнятості стають більш доступними завдяки впровадженню нових сучасних сервісів. Один з них – електронний кабінет роботодавця. Фактично це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого можна отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.

Користуючись електронним кабінетом, роботодавці можуть оперативно здійснювати пошук необхідних кадрів, подавати звітність, а також отримувати інші послуги.

Створити Електронний кабінет нескладно і це не забере багато часу. Потрібно зайти на головну сторінку сайту https://www.dcz.gov.ua, відкрити закладку «Роботодавцям», обрати «Електронний кабінет роботодавця» та зареєструватися. А для цього - внести інформацію для створення облікового запису, обрати мету реєстрації («Пошук працівників»), внести інформацію про підприємство. Реєстрацію буде завершено після введення коду підтвердження, надісланого на ваш е-mail.

Щоб отримати доступ до інших послуг, необхідно звернутися до служби зайнятості за місцем реєстрації підприємства, повідомити адресу електронної пошти, логін та пароль, за якими здійснювалася реєстрація на сайті. Фахівець пов’яже профіль на сайті з

Єдиною інформаційно-аналітичною системою (ЄІАС) Державної служби зайнятості. Після оновлення сторінки реєстрації сервіс авторизує роботодавця на сайті і надасть доступ до послуг служби зайнятості.

Відтак роботодавець матиме змогу подати звіт за формою 3-ПН, переглядати стан укомплектування заявлених вакансій, історію направлень службою зайнятості шукачів роботи, надану звітність, виконання договорів на громадські та на інші роботи тимчасового характеру, можливість отримання компенсації єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та тематику семінарів для роботодавців, а також пройти онлайн-опитування щодо перспективної потреби в кадрах.

Отож, шановні роботодавці, реєструйтеся та користуйтеся онлайн-послугами служби зайнятості.