Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://semadm.cg.gov.ua/old
back

Запроваджено виплату допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях

10 травня 2019

Починаючи з 1 квітня 2019 р. запроваджено виплату допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях. Куди ж потрібно звертатися за призначенням такої допомоги, в якому розмірі вона виплачуватиметься та які документи необхідно подати для її отримання?

Умови отримання зазначеної допомоги регулюються Порядком виплати допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2019 р. № 250 .

Допомога надається одному з батьків дитини, які постійно проживають разом з дитиною.

Її призначення і виплата здійснюється відповідними органами соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання або місцем фактичного проживання особи, яка претендує на призначення допомоги. При цьому допомога за місцем фактичного проживання призначається за умови неотримання зазначеної допомоги за зареєстрованим місцем проживання заявника. Перевірка відомостей щодо неотримання допомоги здійснюється органами соціального захисту населення з використанням інформаційних систем.

Допомога призначається на третю і кожну наступну дитину з місяця, в якому було подано заяву з усіма необхідними документами, та виплачується щомісяця по місяць досягнення дитиною 6-річного віку включно.

У разі коли в сім’ї одночасно народилося двоє і більше дітей, внаслідок чого сім’я набула статусу багатодітної, виплата допомоги здійснюється на кожну таку дитину.

Допомога призначається у розмірі 1700 гривень.

При цьому вищезазначеною постановою Кабінету Міністрів України установлно, що для громадян, які звернуться у період з квітня по червень 2019 року включно за наданням допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, зазначена допомога призначається з 1 квітня 2019 року.

Документи, необхідні для призначення допомоги, подаються заявником особисто.

Для призначення допомоги органу соціального захисту населення за умови пред’явлення паспорта громадянина України (паспортного документа іноземця) або іншого документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, подається заява одного з батьків, з яким постійно проживає дитина, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики, та копії таких документів:

посвідчення батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу) та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу);

свідоцтв про народження всіх дітей (з пред’явленням оригіналів).

У разі утворення об’єднаної територіальної громади заяви з необхідними документами для призначення допомоги приймаються уповноваженими особами, що визначені виконавчими органами ради об’єднаної територіальної громади, та передаються відповідним органам соціального захисту населення.

У сільській місцевості прийняття заяв з необхідними документами для призначення допомоги і передачу їх відповідним органам соціального захисту населення здійснюють особи, уповноважені виконавчими комітетами сільських і селищних рад.

У разі коли до заяви не додані всі необхідні документи, орган соціального захисту населення повідомляє заявнику, які документи повинні бути подані додатково. Якщо вони будуть подані не пізніше ніж протягом одного місяця з дня одержання зазначеного повідомлення, днем (місяцем) звернення за призначенням допомоги вважається день (місяць) прийняття або відправлення заяви.

Документи, необхідні для призначення допомоги, розглядаються органом соціального захисту населення протягом десяти днів з дня подання заяви з усіма необхідними документами.

Про призначення допомоги чи про відмову в її призначенні із зазначенням причини відмови та порядку оскарження такого рішення орган соціального захисту населення видає чи надсилає заявникові письмове повідомлення протягом п'яти днів після прийняття відповідного рішення.

Виплата допомоги здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок отримувача допомоги, відкритий у банківській установі, чи виплачується йому готівкою через виплатні об’єкти національного оператора поштового зв’язку.

Нагадуємо, що фахова правова допомога надається Семенівським бюро правової допомоги з 9-00 год. до 18-00 год. з понеділка по п’ятницю за адресою: м. Семенівка, вул. Червона Площа, 2, тел.: (04659) 2-18-54.

Також за правовою допомогою звертайтесь до Менського місцевого центру з надання БВПД з 9-00 год. до 18-00 год. за адресою: м. Мена, вул. Титаренка С., буд.6А, тел.:(0244) 3-30-01.

Начальник Семенівського бюро правової допомоги Тетяна Мотора