Семенівська РДА
Анонси













Проекти для громадського обговорення

Назад



20.09.2017. Увага! Громадське обговорення!

Семенівська районна державна адміністрація виносить на громадське обговорення Проект плану роботи районної державної адміністрації на ІV квартал 2017 року.

Пропозиції, зауваження та рекомендації до проекту розпорядження надсилати в письмовому вигляді впродовж 10 днів, з дня опублікування на сайті районної державної адміністрації, до організаційного відділу районної державної адміністрації (м. Семенівка, вул. Червона Площа, буд. 6, тел. 2-13-97 або в електронному вигляді за адресою dl326@meta.ua).

ПРОЕКТ: П Л А Н роботи районної державної адміністрації на ІV квартал 2017 року

Увага! Закінчилось громадське обговення Проекту розпорядження голови районної державної адміністрації «Про план роботи районної державної адміністрації на ІІІ квартал 2017 року. Пропозицій, зауважень та рекомендацій до проекту розпорядження не надходило.

19.06.2017. Увага! Громадське обговорення!

Семенівська районна державна адміністрація виносить на громадське обговорення Проект розпорядження голови районної державної адміністрації «Про план роботи районної державної адміністрації на ІІІ квартал 2017 року».

Пропозиції, зауваження та рекомендації до проекту розпорядження надсилати в письмовому вигляді впродовж 10 днів, з дня опублікування на сайті районної державної адміністрації, до організаційного відділу районної державної адміністрації (м. Семенівка, вул. Червона Площа, буд. 6, тел. 2-13-97 або в електронному вигляді за адресою dl326@meta.ua).

Проект розпорядження "Про план роботи районної державної адміністрації на ІІІ квартал 2017 року"

ПРОЕКТ: П Л А Н роботи районної державної адміністрації на ІІІ квартал 2017 року

Семенівська районна державна адміністрація виносить на громадське обговорення платформу діалогу громадянського суспільства з органами публічного управління "Соціально-економічний прогрес, як основа соціальної справедливості".

Пропозиції, зауваження та рекомендації до платформи діалогу, а також пропозиції надсилати до 28 квітня 2017 року на електронну адресу: dl326@meta.ua

Платформа діалогу громадянського суспільства з органами публічного управління "Соціально-економічний прогрес, як основа соціальної справедливості"

Про проведення громадських слухань з будівництва ТЕС

Семенівська районна державна адміністрація повідомляє, що громадські слухання щодо екологічних аспектів будівництва теплової електростанції потужністю 7500 кВт, що працює на біопаливі за адресою за адресою Семенівська міська рада (за межами міста Семенівка), Семенівського району Чернігівської області відбудуться о 14:00 27.12.2016 року у приміщенні малого залу районного будинку культури.

Для попереднього ознайомлення з матеріалами ОВНС прохання звертатися в Семенівську в сектор містобудування, архітектури та ЖКГ Семенівської РДА, ІІ поверх, каб. №11. Телефон для довідок 068 6776758, електронна пошта -semenivkaepp@chernigiv@ukr.net

З А Я В А про екологічні наслідки діяльності при експлуатації проектованого об'єкта br>
До уваги жителів міста! Про проведення громадських слухань щодо розміщення теплової електростанції, що працює на біопаливі за адресою : Чернігівська область, Семенівський район, в адміністративних межах Семенівської міської ради (за межами міста Семенівки).

До уваги жителів міста!

Інформаційне повідомлення про громадське обговорення проекту плану районних заходів із підготовки та відзначення в районі у 2016 році Дня пам’яті та примирення і перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

З метою гідного відзначення у 2016 році Дня пам’яті та примирення і перемоги над нацизмом у Другій світовій війні районною державною адміністрацією розроблено проект плану районних заходів із підготовки та відзначення в районі у 2016 році Дня пам’яті та примирення і перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.

Gроект плану районних заходів із підготовки та відзначення в районі у 2016 році Дня пам’яті та примирення і перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

Проект плану виноситься на громадське обговорення, яке триватиме з 25 квітня по 2 травня 2016 року.

Пропозиції, зауваження та рекомендації до проекту розпорядження, а також пропозиції щодо формату проведення заходів надсилати до 2 травня 2016 року на електронну адресу: dl326@meta.ua

У темі листа просимо обов’язково зазначати «Пропозиції до розпорядження голови районної державної адміністрації з відзначення в районі Дня пам’яті та примирення і перемоги над нацизмом у Другій світовій війні».

Контактна особа: Пархоменко Тетяна Олександрівна, завідуючий сектором інформаційної діяльності. комунікацій з громадськістю та з питань надзвичайних ситуацій апарату районної державної адміністрації (тел. 2-13-93).

Сектор інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю

та з питань надзвичайних ситуацій апарату райдержадміністрації

Інформаційне повідомлення про громадське обговорення проекту розпорядження голови районної державної Про відзначення в районі 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років

На виконання Указу Президента України від 22.01.2016 № 17 «Про заходи з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років», розпорядження голови облдержадміністрації від 6 квітня 2016 року № 187, розроблено відповідний проект розпорядження голови районної державної адміністрації Про відзначення в районі 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років.

Про відзначення в районі 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років

Проект розпорядження виноситься на громадське обговорення, яке триватиме з 25 квітня по 25 травня 2016 року.

Пропозиції, зауваження та рекомендації до проекту розпорядження, а також пропозиції щодо формату проведення заходів надсилати до 25 травня 2016 року на електронну адресу: dl326@meta.ua

У темі листа просимо обов’язково зазначати «Пропозиції до розпорядження голови районної державної адміністрації з відзначення в районі 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років».

Контактна особа: Пархоменко Тетяна Олександрівна, завідуючий сектором інформаційної діяльності. комунікацій з громадськістю та з питань надзвичайних ситуацій апарату районної державної адміністрації (тел. 2-13-93).

Сектор інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю

та з питань надзвичайних ситуацій апарату райдержадміністрації

Інформаційне повідомлення про громадське обговорення проекту розпорядження голови районної державної адміністрації з підготовки та відзначення в районі у 2016 році Дня Державного Прапора України та 25-ї річниці незалежності України

З метою консолідації суспільства навколо ідей державності та соборності України, утвердження у громадян національної свідомості та патріотизму районною державною адміністрацією розроблено відповідний проект розпорядження голови районної державної адміністрації з підготовки та відзначення в районі у 2016 році Дня Державного Прапора України та 25-ї річниці незалежності України.

Про відзначення в районі Дня Державного Прапора України та 25-ї річниці незалежності України

Проект розпорядження виноситься на громадське обговорення, яке триватиме з 29 лютого по 15 березня 2016 року.

Пропозиції, зауваження та рекомендації до проекту розпорядження, а також пропозиції щодо формату проведення заходів надсилати до 15 березня 2016 року на електронну адресу: dl326@meta.ua

У темі листа просимо обов’язково зазначати «Пропозиції до розпорядження голови районної державної адміністраціх з підготовки та відзначення в районі у 2016 році Дня Державного Прапора України та 25-ї річниці незалежності України».

Контактна особа: Пархоменко Тетяна Олександрівна, завідуючий сектором інформаційної діяльності. комунікацій з громадськістю та з питань надзвичайних ситуацій апарату районної державної адміністрації (тел. 2-13-93).

Сектор інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю

та з питань надзвичайних ситуацій апарату райдержадміністрації
15.01.2016 року

Про проведення громадського обговорення по перейменуванню населених пунктів, вулиць і демонтажу пам’ятника Ленін,у згідно Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» (с. Тимоновичі, Семенівський район)

Інформаційне повідомлення про громадське обговорення проекту плану заходів з підготовки та відзначення в районі у 2016 році Дня Соборності України

З метою утвердження ідеї національної єдності, належного відзначення Дня Соборності України районною державною адміністрацією розроблено відповідний проект плану заходів з підготовки та відзначення в районі у 2016 році Дня Соборності України.
Проект плану заходів з підготовки та відзначення в районі у 2016 році Дня Соборності України

Проект плану заходів виноситься на громадське обговорення, яке триватиме з 4 по 12 січня 2016 року.

Пропозиції, зауваження та рекомендації до проекту плану заходів, а також пропозиції щодо формату проведення заходів до Дня Соборності України, надсилати до 12 січня 2016 року на електронну адресу: dl326@meta.ua

У темі листа просимо обов’язково зазначати «Пропозиції до Плану заходів з підготовки та відзначення в районі у 2016 році Дня Соборності України».

Контактна особа: Пархоменко Тетяна Олександрівна, завідуючий сектором інформаційної діяльності. комунікацій з громадськістю та з питань надзвичайних ситуацій апарату районної державної адміністрації (тел. 2-13-93).

Сектор інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю

та з питань надзвичайних ситуацій апарату райдержадміністрації

___________________________________________________________________________________________________



ПЛАН ДІЙ з реалізації Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» в Семенівському районі на 2015 рік


Роз`яснення щодо змін до Конституції України на реалізацію Реформи місцевого самоврядування та курсу Уряду на децентралізацію влади в Україні

Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України підготовлено пропозиції щодо змін до Основного Закону (Конституції) України.

Пропозиції підготовлені на реалізацію реформи місцевого самоврядування, Концепцію якої було схвалено Урядом 1 квітня 2014 р.

Необхідність таких змін обумовлена тим, що саме Конституція визначає основи системи влади, і без відповідних змін провести реформу неможливо.

Основні зміни передбачають:

• Запровадження трьохрівневої системи адміністративно-територіального устрою України – область, район, громада з повсюдністю місцевого самоврядування;

• Передачу функцій виконавчої влади від місцевих адміністрацій виконавчим органам рад відповідного рівня;

• Розподіл повноважень між органами місцевого самоврядування за принципом субсидіарності і наділення саме громад максимально широким колом повноважень;

• Чітке забезпечення повноважень органів місцевого самоврядування необхідними фінансовими ресурсами, в тому числі через їх участь в загальнодержавних податках;

• Ліквідація державних адміністрацій і створення натомість державних представництв з тільки контрольно-наглядовими і координаційними, а не виконавчими функціями

Пропозиції щодо змін до Основного закону підготовлені Мінрегіоном на основі:

а) положень Європейської Хартії місцевого самоврядування;

б) пропозицій вітчизняних експертів (напрацювання Конституційної асамблеї, Конституційної комісії парламенту, груп експертів в області конституційного права і місцевого самоврядування);

в) з врахуванням позиції польських експертів, які мають успішний досвід впровадження реформи місцевого самоврядування

Серед питань, які узгоджувались в дискусіях українських та польських експертів:

• наскільки запропонована модель змін до Конституції (з урахуванням українських реалій) відповідає практичному досвіду польських колег (що реально працює і як не припуститися помилок у процесі формування законодавчого підґрунтя для реалізації реформи);

• яким має бути ступінь деталізованості тексту (у польській Конституцій виклад дуже лаконічний, в українських традиціях недостатня деталізованість може призвести до різних тлумачень).

Пропозиції вносились з урахування обмеження на зміни у першому розділі Конституції. Такі зміни можуть бути внесені тільки шляхом референдуму, що призвело б до суттєвого сповільнення конституційних перетворень (так, у польській Конституції існує поняття територіального самоврядування, яке діє на рівні громад (гмін), районів (повятів) і регіонів (воєводств). В українській Конституції закріплене поняття місцевого самоврядування, яке не може бути змінене без внесення відповідних змін у перший розділ Основного Закону).

КЛЮЧОВІ ЗМІНИ стосуються розділів ІХ (Адміністративно-територіальний устрій) і ХІ (Місцеве самоврядування), які викладені в новій редакції.

Пропонуються також деякі зміни в розділи ІV (Верховна Рада), V (Президент України), VІ (Кабінет Міністрів. Інші органи виконавчої влади).

1. У статті 132 (розділ ІХ) закріплюються ПРИНЦИПИ децентралізації у здійсненні державної влади, повсюдності та спроможності місцевого самоврядування, сталого розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

2. У статті 133 (розділ ІХ) чітко визначено ТРЬОХРІВНЕВУ СИСТЕМУ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УСТРОЮ – три види адміністративно-територіальних одиниць: регіони, райони, громади (було: Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, райони в містах, селища і села). Також є ВИЗНАЧЕННЯ ГРОМАДИ (Громадою є утворена в порядку, визначеному законом, адміністративно-територіальна одиниця, яка включає один або декілька населених пункти (село, селище, місто), а також прилеглі до них території).

3. Стаття 140 (розділ ХІ) викладена в новій редакції. В ній передбачено УТВОРЕННЯ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ВЛАДИ РАЙОННИМИ ТА ОБЛАСНИМИ РАДАМИ і закріплено ПРИНЦИП СУБСІДІАРНОСТІ при розмежуванні повноважень у системі органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів різних рівнів.

4. В статті 141 (розділ ХІ) визначається порядок формування рад відповідного рівня. Пропонується обмежити СТРОК ПОВНОВАЖЕНЬ рад та їх голів п’ятьма роками.

5. У цій статті також визначено ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ НА РАЙОННОМУ ТА ОБЛАСНОМУ РІВНЯХ: «Голови районної та обласної рад обираються відповідними радами та очолюють виконавчий комітет ради. Районна та обласна рада за поданням обраного голови формує склад виконавчого комітету ради».

6. Стаття 142 (розділ ХІ) визначає МАТЕРІАЛЬНІ ТА ФІНАНСОВІ ОСНОВИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Тут закріплене право місцевого самоврядування на частку загальнонаціональних податків. Принциповим є момент чіткої фіксації норми, що «обсяг фінансових ресурсів органів місцевого самоврядування відповідає повноваженням, передбаченим Конституцією та законами». Також закріплено, що «витрати органів місцевого самоврядування, що виникли внаслідок рішень органів державної влади, компенсуються державою».

7. У статті 143 (розділ ХІ) визначено розмежування ВЛАСНИХ І ДЕЛЕГОВАНИХ ПОВНОВАЖЕНЬ органів місцевого самоврядування. При цьому пропонується не деталізувати в Конституції повноваження, залишивши визначення вичерпного їх переліку на рівні відповідного Закону.

Зафіксовано, що «держава фінансує здійснення цих (делегованих) повноважень у повному обсязі за рахунок коштів Державного бюджету України або шляхом віднесення до місцевого бюджету у встановленому законом порядку окремих загальнодержавних податків, передає органам місцевого самоврядування відповідні об'єкти державної власності».

8. З попередньої статті вилучено, що «органи місцевого самоврядування з питань здійснення ними повноважень органів виконавчої влади підконтрольні відповідним органам виконавчої влади». Тепер ОМС ВІДПОВІДАЛЬНІ ТІЛЬКИ ПЕРЕД ЗАКОНОМ (ст. 144 – «Рішення органів місцевого самоврядування з мотивів їх невідповідності Конституції і законам України в порядку і строки, визначені законом, зупиняються головами відповідних державних представництв з одночасним зверненням до суду»).

9. Новою у змінах до Конституції є пропозиція СТВОРЕННЯ МІСЦЕВИХ ДЕРЖАВНИХ ПРЕДСТАВНИЦТВ. У статті 118 (розділ VІ) зазначено: «Виконавчу владу в областях і районах, місті Києві та у Севастополі здійснюють голови державних представництв» (фактично префекти).

У цій статті також пропонується визначити наступний ПОРЯДОК ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ЗВІЛЬНЕННЯ ГОЛІВ ДЕРЖАВНИХ ПРЕДСТАВНИЦТВ: «Голови державних представництв призначаються на посаду та звільняються з посади Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України в порядку, визначеному законом».

Оскільки основною їх функцією є нагляд за дотриманням закону в регіонах, логічним є їхня підзвітність Президентові як гаранту Конституції. Натомість для забезпечення балансу влад передбачена відповідальність та підконтрольність голів державних представництв Кабінету Міністрів України. У той же час дане питання є теж дискусійним, і остаточне рішення залежить від того, як визначаться законодавці щодо розподілу функцій в трикутнику Верховна Рада – Кабінет Міністрів – Президент. Допустимим є наділення правом призначення і звільнення голів як Кабінету Міністрів, так і Президента.

10. У статті 119 (розділ VІ) визначені ПОВНОВАЖЕННЯ ГОЛІВ РАЙОННИХ ТА ОБЛАСНИХ ДЕРЖАВНИХ ПРЕДСТАВНИЦТВ. Всього передбачено чотири сфери повноважень, серед яких – нагляд за відповідністю актів органів місцевого самоврядування Конституції та законам України, координація роботи територіальних і центральних органів виконавчої влади та координація роботи усіх органів влади на місцях в умовах надзвичайного та воєнного стану.

Передбачено (знову ж таки з метою забезпечення балансу влад) , що «рішення голів державних представництв, що суперечать Конституції та законам України, можуть бути відповідно до закону скасовані Кабінетом Міністрів України».

11. При цьому з розділу VI ( а також інших статей) вилучено поняття місцевих державних адміністрацій, які пропонується ліквідувати.

12. Відповідно деякі зміни також пропонуються до розділів ІV (Верховна Рада) і V (Президент України). Принциповим є ВИЛУЧЕННЯ З ПОВНОВАЖЕНЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ (стаття 85, розділ ІV) ТИХ, ЯКІ НЕ Є ПОЛІТИЧНИМИ і мають бути віднесені до повноважень відповідних органів виконавчої влади:

• «призначення чергових та позачергових виборів до органів місцевого самоврядування». Натомість зафіксовано, що призначення місцевих виборів має відбуватись автоматично при виникненні правових підстав – питання не носить політичного характеру (стаття 141, розділ ХІ)

• «утворення і ліквідація районів, встановлення і зміна меж районів і міст, віднесення населених пунктів до категорії міст, найменування і перейменування населених пунктів і районів» – це теж не політичне питання і за своєю природою воно має бути віднесене до повноважень Кабінету Міністрів ( стаття 116, п. 2.1.).

Прийняття відповідних змін до Конституції забезпечить правову основу для схвалення низки законодавчих актів, необхідних для реалізації реформи місцевого самоврядування. Серед законопроектів, які вже готуються – нова редакція закону про місцеве самоврядування, закон про місцеві державні представництва, зміни до бюджетного кодексу, зміни до низки законодавчих актів, які визначають розподіл повноважень між виконавчими органами влади і органами місцевого самоврядування, а також їх розподіл між органами місцевого самоврядування різного рівня.

11.02.2014

Проект районного плану заходів щодо реалізації у 2014 році Стратегії державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні

На виконання постанови КМУ від 25 грудня 2013 року № 968 «Про затвердження Порядку планування та моніторингу реалізації органами виконавчої влади Стратегії державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні» сектором інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарата районної державної адміністрації розроблено проект районного плану щодо реалізації у 2014 році Стратегії державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні, затвердженої Указом Президента України від 24 березня 2012 року № 212.

Зауваження та пропозиції до проекту плану заходів прийматимуться сектором інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації до 25 лютого 2014 року за адресою: 15400, м. Семенівка, вул. Червона Площа, 6, т. 2-01-03, е-пошта: dl326meta.ua

Контактна особа: Пархоменко Тетяна Олександрівна, завідуючий сектором інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації.

Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

Проект Районного плану заходів щодо реалізації у 2014 році Стратегії державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні

Розпорядження голови районної державної адміністрації від 13 січня 2014 року №2 "Про організацію громадських робіт у 2014 році

10 жовтня 2013 року

Загальний відділ апарату районної державної адміністрації розміщує для громадського обговорення проект розпорядження голови районної державної адміністрації «Про розмір витрат».

Зауваження та пропозиції до даного проекту розпорядження приймаються протягом місяця від дня розміщення на сайті районної державної адміністрації за телефоном (04659) 2-12-44.

Проект

СЕМЕНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

_________ 2013 року м. Семенівка №

Про розмір витрат

Відповідно до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію»:

1. Затвердити:

1.1. Порядок відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, який надійшов до Семенівської районної державної адміністрації (додається).

1.2. Розмір витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, який надійшов до Семенівської районної державної адміністрації згідно з додатком.

2. Сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації забезпечити оприлюднення вказаного розпорядження у встановленому законом порядку після його державної реєстрації.

3. Це розпорядження набирає чинності з дня його офіційного оприлюднення у друкованих засобах масової інформації.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Апанасенко Л.В.

Голова районної

державної адміністрації С.В.Євменов

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

районної державної адміністрації

2013 року №

ПОРЯДОК відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, який надійшов до Семенівської районної державної адміністрації

1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації витрат на копіювання або друк документів, що надаються Семенівською районною державною адміністрацією за запитом на інформацію.

2. Відшкодування запитувачами інформації витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більше як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з першої сторінки, відповідно до Розміру витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, який надійшов до Семенівської районної державної адміністрації.

3. Загальний відділ апарату Семенівської районної державної адміністрації у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів обсягом більш як 10 сторінок подає заявку на виписку рахунка для здійснення оплати витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, за формою згідно з додатком 1 (далі – Заявка) до відділу фінансово-господарського забезпечення апарату Семенівської районної державної адміністрації.

4. На підставі отриманої Заявки відділ фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації протягом одного робочого дня виписує рахунок за формою згідно з додатком 2 і передає його загальному відділу апарату районної державної адміністрації для подальшого направлення в установлений законом строк запитувачу інформації.

5. Оплата рахунка здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.

6. Після отримання Семенівською районною державною адміністрацією підтверджуючого документа щодо повної оплати рахунка запитувані документи надаються протягом трьох робочих днів.

7. Відповідь на запит не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати рахунка. При ненадходженні у місячний строк з дня відправлення рахунка документів щодо його повної оплати робиться позначка про відмову в отриманні відповіді на запит в електронній системі обліку публічної інформації або журналі обліку робіт з надання виписок про копіювання або друк інформації за запитами.

Порядок відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, який надійшов до Семенівської районної державної адміністрації

Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, який надійшов до Семенівської районної державної адміністрації

28.08.2013

До уваги інститутів громадянського суспільства Розпочато обласний конкурс для інститутів громадянського суспільства

Інформація щодо проведення конкурсу

13.06.2013

Оголошено обласний конкурс «Краща науково-технічна розробка регіону»

Відповідно до Програми науково-технічного та інноваційного розвитку Чернігівської області на 2011-2015 роки, з метою активізації науково-технічної діяльності, популяризації та подальшого просування на ринок перспективних наукових та науково-технічних розробок, які мають вагоме значення для зміцнення науково-технічного потенціалу області, обласна державна адміністрація оголошує з 10 червня по 10 липня 2013 року обласний конкурс «Краща науково-технічна розробка регіону».

До участі у конкурсі приймаються наукові та науково-технічні розробки за останні 5 років (незалежно від участі в інших конкурсах), як впроваджені у виробництво, так і роботи, що знаходяться на завершальній стадії розробки або впровадження у виробництво, в тому числі захищені патентом (свідоцтвом).

Учасниками Конкурсу можуть бути, як окремі винахідники, наукові та інженерно-технічні робітники, так і наукові, творчі чи виробничі колективи, які працюють на підприємствах (організаціях, установах) області, незалежно від їх відомчої підпорядкованості та форм власності.

Участь у Конкурсі безкоштовна. Необхідний комплект документів надає Чернігівський державний центр науки, інновацій та інформатизації (далі Чернігівський ЦНІІ). Заяву про участь у конкурсі та конкурсні матеріали необхідно надати до 10 липня 2013 року.

Переможці конкурсу одержують грошову винагороду.

Інформацію про умови конкурсу можливо отримати у Чернігівському ЦНІІ за адресою:

м.Чернігів, вул. П’ятницька, 39, кімната 502.

Тел/факс 676-054, 676-110,

E-mail: cntei@cntei.info

20 травня 2013 року

Громадське обговорення щодо створення комунального закладу охорони здоров'я «Семенівський центр первинної медико-санітарної допомоги»Семенівської районної ради

З метою здійснення структурно-організаційного та фінансово-економічного розмежування первинного та вторинного рівнів надання медичної допомоги, забезпечення доступності і якості первинної медико-санітарної допомоги населенню територіальних громад сіл Семенівського району та міста Семенівка, на виконання Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження «Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки «Заможне суспільство, конкурентноспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента України від 12.03.2013 року №128/2013, пропонується на базі відокремленого майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл Семенівського району та міста Семенівка, створити комунальний заклад охорони здоров'я «Семенівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Семенівської районної ради.

Пропозиції та зауваження надсилати до 20 червня за адресою: 15400, м.Семенівка, вул. Червона площа,6, Семенівська РДА

Тел./факс: 0 4659 2-01-03;

Електронна пошта: dl326@meta.ua

«Реалізація у регіонах завдання Президента України щодо обговорення проекту Концепції реформування місцевого самоврядування»

(на виконання рішень Ради регіонів під головуванням Президента України 21 березня 2013 року)

1. СУТЬ ЗАВДАННЯ (ДОРУЧЕННЯ, ІНІЦІАТИВИ) ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

Проблема вдосконалення інституту вітчизняного місцевого самоврядування, а разом з тим і всієї державної політики щодо розвитку регіонів, давно набула своєї актуальності.

Відверто кажучи, ще з набуттям Україною незалежності потрібно було докорінно переглянути всю систему регіонального управління. Але за 20 років кардинальних зрушень не відбулося. Було ухвалено низку законодавчих актів, що регулюють питання регіонального розвитку, діяльність органів самоврядування і виконавчої влади на місцях.

Верховна Рада ратифікувала Європейську хартію місцевого самоврядування, але її положення не узгоджуються з прийнятою за рік до того Конституцією України. Тож, Україна, відповідно до взятих на себе міжнародних зобов’язань, мала внести відповідні зміни до Основного закону, чого так і не відбулося. В цілому, вітчизняне місцеве самоврядування залишається на законодавчому рівні, зафіксованому Конституцією 1996 року. Та головне - до останнього часу не було офіційно затвердженої концепції реформ, де було б визначено мету і способи її досягнення.

І лише з ініціативи Президента України Віктора Януковича у листопаді 2011 року під час Міжнародних муніципальних слухань, ініційованих Державним фондом сприяння місцевому самоврядуванню в Україні, дорученням щодо розробки плану дій реформування місцевого самоврядування було оголошено старт найважливішої реформи для нашої держави.

На виконання зазначеного доручення Глави держави були зроблені важливі кроки для реалізації реформи, яка передбачає створення умов для розвитку повноцінного місцевого і регіонального самоврядування в Україні.

Рефреном прозвучала ця тема і на засіданні Ради регіонів 21 березня 2013 року.

Як зазначив Президент України Віктор Янукович, «реформа місцевого самоврядування має відбуватися на засадах децентралізації владних повноважень, консолідації ресурсного забезпечення та стратегічного планування розвитку територіальних громад; вона має бути продуманою, прорахованою у часі, зваженою, послідовною, узгодженою з іншими розпочатими структурними реформами в державі».

На думку Президента України, від організації виконання цієї роботи будуть залежати терміни та успіх змін, спрямованих на створення сучасної, ефективної, конкурентоздатної України.

Разом з тим, справжня реформа, як вважає Президент України, має враховувати інтереси усіх зацікавлених сторін.

Саме тому за дорученням Президента України Віктора Януковича сьогодні організовано широке обговорення проекту Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади.

2. ЩО ВЖЕ ЗРОБЛЕНО В КРАЇНІ, ЩО ПЛАНУЄТЬСЯ ЗРОБИТИ

2.1. Проблематика, етапи реалізації

Як зазначив Президент, ми маємо говорити відверто – нинішня система місцевого самоврядування на місцях неефективна і суттєво стримує розвиток нашої країни.

З цієї точки зору важливим є усвідомлення проблемних питань, які суттєво стримують розвиток місцевого самоврядування.

По-перше, ми маємо нераціональну систему підпорядкування та компетенцій, непрозору схему делегованих та власних повноважень органів місцевого самоврядування, застарілі проблеми місцевих бюджетів, проблеми подрібнення адміністративно - територіальних одиниць, що знижує надання публічних послуг та спричиняє недофінансування та дотаційність територіальних громад і регіонів, недостатньо прозору систему міжбюджетних відносин на фоні складної фінансової ситуації в країні.

Проблемним питанням є також відсутність належної інституційної бази місцевого самоврядування на регіональному та субрегіональному рівнях.

Як наслідок, органи місцевої влади виявляються неспроможними ефективно надавати громадянам України соціальні послуги.

Не менш важливою є проблема адміністративно-територіального устрою. Конституція України не встановлює чіткої ієрархії адміністративно-територіальних одиниць в системі територіального устрою, не визначає рівнів адміністративно-територіального устрою та не встановлює вимог, яким мають відповідати адміністративно-територіальні одиниці різного рівня.

Проблеми ускладнюються здійсненням повноважень органами місцевого самоврядування в межах складних муніципальних утворень.

В Україні лише 9 областей не мають так званих «матрьошок».

Як результат – конфлікт компетенцій, малоефективне управління розвитком територій.

Вирішення цих та інших проблем передбачає реалізація реформування місцевого Концепції самоврядування та територіальної організації влади в Україні.

Стратегічною метою Концепції є формування ефективної системи територіальної організації влади.

Зокрема, проект Концепції передбачає:

- запровадження обґрунтованої територіальної основи для діяльності органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади;

- створення належних матеріальних, фінансових та організаційних умов для забезпечення здійснення органами місцевого самоврядування власних (самоврядних) і делегованих повноважень;

- розмежування повноважень у системі органів місцевого самоврядування та системі органів виконавчої влади на різних рівнях адміністративно-територіального устрою за принципом субсидіарності;

- максимальне залучення населення до прийняття управлінських рішень, сприяння розвитку форм демократії.

Завдання реформи, визначені проектом Концепції, передбачають максимальне забезпечення доступності та якості публічних послуг.

Реалізацію завдань проекту Концепції заплановано здійснити двома етапами.

Україна має знайти власну модель, яка б враховувала і кращий світовий досвід, і національну специфіку, регіональні особливості, історичну спадщину та менталітет населення.

Світовий досвід підтверджує, що спроможні громади, при наявності необхідних повноважень та ініціативи, здатні налагоджувати плідну міжрегіональну співпрацю, створюючи ефективну і гнучку систему протидії глобальним викликам сучасного світу.

Ми розуміємо, що головним ресурсом будь-якої реформи є її людський потенціал.

Адже лише та реформа має майбутнє та досягне результату, яка буде підтримуватися у суспільстві і яку розуміють люди.

Адже, як зазначив Президент України Віктор Федорович Янукович, йдеться насамперед про «забезпечення повсюдності місцевого самоврядування, формування і забезпечення діяльності територіальних громад та їхніх органів, головним завданням яких має бути покращення умов життя людей, оперативне та якісне надання їм публічних послуг, поліпшення умов сталого розвитку територій».

Всі ми маємо усвідомити, що в України з’явився історичний шанс – зробити важливий крок у державному будівництві, але, якщо нічого не робити, змін не буде. Краще нам усім об’єднуватись сьогодні для вирішення існуючих проблем, оскільки завтра їх вирішувати буде набагато складніше.

Реформа, закладена в Концепцію, не самоціль, а відповідь на потребу суспільства. Реформа місцевого самоврядування має увійти в органічний симбіоз із процесом вдосконалення системи освіти, охорони здоров’я, ЖКГ як невід’ємна складова модернізації України.

Альтернативи реформі немає, це історичний шлях, яким має пройти Україна як демократична європейська держава. Реформа місцевого самоврядування - це іспит на зрілість для влади і суспільства, але ми успішно його складемо!

2.2 Нормативно-правові засади, оновлення законодавства.

У Національному плані дій на 2013 рік Президент визначив як пріоритетне завдання - розроблення та внесення на розгляд Верховної Ради проекту Закону про право територіальних громад на об'єднання та проекту Закону про співробітництво територіальних громад.

Концепція також ставить за мету максимальне залучення населення до прийняття управлінських рішень, сприяння розвитку форм демократії участі на місцях.

Надання загальним зборам громадян за місцем проживання, згідно із законом, широкого права громадського контролю за владою. Створення при органах місцевого самоврядування консультативно-дорадчих органів для проведення консультацій з громадськістю. Забезпечення права територіальних громад на місцевий референдум.

Минулого року Верховною Радою був прийнятий Закон «Про громадські об’єднання». До Національного плану дій на 2013 рік Президентом В. Януковичем включено питання щодо внесення на розгляд Парламенту законопроектів «Про місцевий референдум» та «Про органи самоорганізації населення» в новій редакції.

Отже, у результаті реформи має з’явитися свідома громада, яка не стане очікувати «милості божої» чи державної, а буде здатна ставити питання розвитку територій, знаходити шляхи їх розв’язання самостійно або через кооперацію із сусідами.

Довіру населення влада може отримати через співпрацю з громадськістю, і вона повинна так робити. Надання послуг, організаційні й виконавчі функції мають здійснювати посадовці, яким довіряють і які користуються авторитетом у людей, досвідчені, відповідальні менеджери, професіонали своєї справи, які вміють знаходити правильні рішення, не боятися освоювати нові методи і практики. А також депутати місцевих рад, які повною мірою усвідомлюють свою відповідальність перед виборцями і здатні працювати на користь громад, чиї інтереси представляють.

Звідси постає питання підготовки кадрів.

Потрібно по-перше, законодавчо врегулювати питання служби в органах місцевого самоврядування.

Уже доопрацьовано та підготовлено для внесення на розгляд Верховної Ради України проект Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування». Також сформовано план Уряду щодо створення системи безперервної освіти службовців органів місцевого самоврядування і підготовки депутатів місцевих рад.

2.3. Конкретні результати.

Отже, реалізація Концепції забезпечить:

належну правову, організаційну та матеріальну спроможність територіальних громад, органів місцевого самоврядування;

доступність адміністративних та соціальних послуг, підвищення їх якості;

формування ефективної територіальної системи місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади, здатної забезпечити сталий соціально-економічний розвиток відповідних адміністративно-територіальних одиниць;

стимулювання економічного розвитку територій за рахунок удосконалення механізмів впливу органів місцевого самоврядування на визначення пріоритетів місцевого економічного розвитку.

Зрозуміло, що все це вимагає зважених кроків щодо законодавчого вирішення проблем місцевого та регіонального розвитку в контексті виробленої державної регіональної політики, бюджетної, податкової та муніципальних реформ із дотриманням положень Європейської хартії місцевого самоврядування.

3. ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ РЕГІОНІВ

Підвищення громадської активності та нові підходи Концепції мають сформувати наступну модель: влада через консультації із громадськістю визначає пріоритети і задачі, разом, знов-таки через консультації, визначають шляхи їх розв’язання.

Таким чином можна досягти консенсусу між громадськістю та владою, без якого неможливо реалізувати такі масштабні й тривалі реформи.

Для цього потрібно розуміння і підтримка з боку населення, місцевої та регіональної влади.

Отже наші головні завдання –

роз’яснити людям суть цієї реформи, які переваги отримає кожна громада, кожна родина, коли Концепція реформування місцевого самоврядування буде втілена;

зібрати, узагальнити, обґрунтувати пропозиції від громад до Концепції, щоб найкращим чином провести у державі модернізацію місцевого самоврядування.

22 квітня 2013 року

Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю районної державної адміністрації розміщує для громадського обговорення проект Концепції реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні.

Зауваження та пропозиції до даного проекту концепції приймаються протягом місяця від дня розміщення на сайті районної державної адміністрації за телефоном 2-01-03 або на адресу електронної пошти сектору dl326@meta.ua

Концепція реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні.



РАЙОННА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА НА 2013-2014 РОКИ

ПРОГРАМА ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СЕМЕНІВСЬКОГО РАЙОНУ НА 2013 РІК

РАЙОННА ПРОГРАМА БОРОТЬБИ З ОНКОЛОГІЧНИМИ ЗАХВОРЮВАННЯМИ НА 2012-2016 РОКИ

- РАЙОННА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА ЗАПОБІГАННЯ ПОШИРЕННЮ ЗАХВОРЮВАННЯ НА Т РУБЕРКУЛЬОЗ


ПРОЕКТ КОНЦЕПЦІЇ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ НА ПЕРІОД ДО 2020 року

Проекти для громадського обговорення.doc -

Проект Концепція гуманітарного розвитку України.pdf

Назад



13 Жовтня 2017 12:45
13 Жовтня 2017 11:44
13 Жовтня 2017 11:42
26 Вересня 2017 10:33
26 Вересня 2017 10:30
14 Вересня 2017 11:05
11 Вересня 2017 12:12
06 Вересня 2017 08:24
01 Вересня 2017 12:02
01 Вересня 2017 12:00
28 Серпня 2017 10:41
23 Серпня 2017 15:05