2020 РІК
Довідка за І квартал 2020 року.
2019 РІК
Довідка за 9 місяців 2019 року.
Довідка за І квартал 2019 року.
2018 РІК
Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Семенівської районної державної адміністрації протягом ІІ кварталу 2018 року
Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Семенівської районної державної адміністрації протягом І кварталу 2018 року
Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Семенівської районної державної адміністрації протягом 2017 року
Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Семенівської районної державної адміністрації протягом ІІІ кварталу 2017 року
Довідка про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Семенівської районної державної адміністрації протягом ІІ кварталу 2017 року
За період з 01 січня по 31 березня 2017 року на адресу Семенівської районної державної адміністрації надійшло 25 письмові пропозицій, заяв та скарг громадян і на особистий прийом до голови районної державної адміністрації звернулося 44 громадянина. За відповідний період минулого року було зареєстровано 22 письмових звернень, на особистий прийом звернулося 52 громадянина.
У першому кварталі 2017 року 13 з 25 письмових звернень надійшло до районної державної адміністрації з обласної державної адміністрації.
За відповідний період 2017 року надійшло 2 колективні звернення громадян. Звернення надійшли від мешканців м. Семенівки стосовно небезпечної поведінки мешканця міста Аракчеєва М.В. Дані звернення розглянуті та вжиті всі необхідні заходи згідно чинного законодавства.
Повторних звернень на адресу районної державної адміністрації не надходило.
Більшість порушуваних питань у зверненнях, що надійшли з обласної державної адміністрації, стосуються отримання соціальних виплат, зокрема, отримання та перерахунок субсидій на оплату житлово – комунальних послуг та затримки виплати допомоги одиноким матерям.
Найбільш порушуваним питанням на прийомі у голови районної державної адміністрації є питання надання матеріальної допомоги.
Розпорядженням голови районної державної адміністрації у І кварталі 2017 року матеріальна допомога надана у сумі 5 900 грн.
Органи виконавчої влади району вживали заходів по забезпеченню всебічного, об’єктивного і своєчасного розгляду кожного звернення, наданню заявникам максимально можливої допомоги у вирішенні питань, що піднімались у зверненнях.
Щодо всіх звернень, які надійшли на адресу районної державної адміністрації, було вжито заходи, передбачені чинним законодавством. Громадянам надавались відповіді та пояснення для вирішення порушених питань, давались відповідні доручення, хід розгляду яких контролювався.
З усіх звернень, що надійшли до районної державної адміністрації 26 вирішено позитивно, по решті звернень їх авторам надано роз’яснення та необхідна інформація.
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року№ 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” 27 лютого 2017 року на засіданні колегії районної державної адміністрації розглянуто питання "Про стан виконавської дисципліни, організації виконання завдань, визначених актами законодавства, розпорядженнями і дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України та роботи зі зверненнями громадян".
Районна державна адміністрація вживає заходи щодо виявлення і усунення негативних тенденцій у роботі зі зверненнями громадян.
Надходження звернень по кількості і характеру аналізується щоквартально, складається аналітична довідка, яка надсилається головам міської та сільських рад, керівникам управлінь та відділів районної державної адміністрації для вжиття відповідних заходів.
Через районну газету та офіційний Веб – сайт районної державної адміністрації систематично інформується населення про результати аналізу роботи зі зверненнями громадян.
Завідувач сектору з юридичних питань та по роботі зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації Т.П. Висоцька