Для вирішення питань, пов’язаних з тимчасовим перебуванням, слід звертатися: за телефоном УРЯДОВОЇ «ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ» (БЕЗКОШТОВНО): 0800 507 309
або до Міжвідомчого координаційного штабу з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО
за телефонами «101», (044) 247-30-02, (044) 247-32-92 Адреса штабу – м. Київ, вул.. Гончара, 55а.
Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги, слід звертатися до найближчої установи соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування).
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПЕНСІОНЕРІВ
- переведення пенсії за місцем фактичного проживання (перебування);
- первинне призначення пенсії;
- перерахунок пенсії.
Куди звертатися: до органу Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання (перебування).
Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- посвідчення отримувача пенсії (за наявності);
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності).
- пошук підходящої роботи – тимчасової і постійної;
- надання інформації та консультації у сфері зайнятості;
- можливість участі в громадських оплачуваних роботах;
- професійна підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації;
- отримання статусу безробітного.
Куди звертатися: до центру зайнятості за місцем фактичного проживання (перебування).
- паспорт;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності);
- трудова книжка;
- документи про освіту (за наявності).
- переведення допомоги за місцем фактичного проживання (перебування, або первинне призначення;
- допомога при народженні (усиновленні) дитини;
- допомога одиноким матерям;
- допомога опікунам та піклувальникам;
- допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства;
- допомога малозабезпеченим сім’ям;
- тимчасова допомога на дітей, один з батьків яких ухиляється від сплати аліментів;
- супровід сімей з дітьми, які потребують допомоги;
- надання юридичної, психологічної та соціальної допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, опікунам, піклувальникам, прийомним батькам та батькам-вихователям.
Куди звертатися: до органу соціального захисту населення, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за місцем фактичного проживання (перебування).
Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- свідоцтво про народження дитини;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності).
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ, ІНВАЛІДІВ
- стаціонарний догляд (для громадян похилого віку, інвалідів І, ІІ групи, які за станом здоров’я мають потребу в сторонньому догляді, побутовому обслуговуванні, медичній допомозі);
- догляд вдома (для громадян похилого віку, інвалідів, які нездатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги);
- натуральна допомога (одяг, взуття, предмети першої потреби).
Куди звертатися: до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) або до органу соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування).
Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- медична довідка про потребу в постійній сторонній допомозі (за наявності).
Департамент соціального захисту населення
облдержадміністрації (0462) 72-40-95
Служба у справах дітей облдержадміністрації
(0462) 69-96-28 ; (0462) 65-17-64
Обласний центр соціальних служб для сім’ї,
дітей та молоді (0462) 77-89-84; (0462) 77-48-25; (0462) 77-89-58.
Семенівська районна державна адміністрація
м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
тел. (04659) – з 8-00 до 17-00
Управління соціального захисту населення Семенівської районної державної адміністрації
м. Семенівка, вул. Центральна, 30
тел. (04659) 2-17-59
Служба у справах дітей Семенівської районної державної адміністрації
м. Семенівка, вул. Червона Площа,6
тел. (04659) – з 8-00 до 17-00
Соціальна підтримка переселенців з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції